הבשמים שיעניקו לך ניחוחות מרעננים בימי קיץ חמים

מזג האוויר החם בישראל, שמגיע לשיאו בימי אוגוסט הלוהטים שאנו חווים לאחרונה, יוצר במחוזותינו תרבות לבוש קלילה, לצד צורך בשילוב מוצרי טיפוח ובישום מתאימים שמחד לא יהפכו חלילה לתרכיז עוצמתי שמשלב ניחוחות של זיעה וריחות גוף עם כימיקלים עוצמתיים, ומאידך יספקו עמידות מרבית ולא יתנדפו במהירות מן הצוואר ואזורי הגוף האחרים, החשופים לרוב לכל.
 
בדיוק עבור משימה מאתגרת זו בימים שטופי שמש ולחות מעיקה שצפויים ללוות אותנו גם לאורך חודש ספטמבר וחגי תשרי הקרבים, ריכזנו עבורכן כאן ארבע מותגי בשמים והניחוחות מובילים אשר מלבד היותם מעולים בזכות עצמם, הם גם נוטים להשתלב נהדר עם ריחות הגוף הטבעיים, מספקים ארומה קלילה וקייצית, ובעיקר ניחוח משובח שנותר על הגוף לאורך שעות ארוכות. אז מי המומלצים הנבחרים שלנו? קדימה, מתחילים:
 

קריד – הבשמים של המותג Creed נחשבים ברובם לבשמים ייחודיים בעל התאמה מיטבית לעונת הקיץ כאשר הם מספקים ניחוח מרענן ואלגנטי שכולל נגיעה דומיננטית של ניחוחות הדרים, ארומה עדינה של תפוח ירוק שיוצרת תחושת רעננות ונגיעה של פריחה באמצעות ריכוז עדין של פרחי היסמין והוורדים שיוצרים חיבור מושלם של רעננות לצד תחכום, וחושניות נשית עדינה במיוחד.  אחד היתרונות הבולטים של בשמי המותג הוא העמידות שלהם אשר אינה נפגעת ואינה פוחתת גם בימות קיץ חמים במיוחד. את מגוון הדגמים המובילים והנחשבים ביותר של המותג תוכלו למצוא בקטגוריית בשמי קריד CREED באתר "לילית" >>  

אל חרמין  מותג הבישום אל Al Haramain הוא כוח עולה בשוק הבשמים לנשים בכל עונות השנה, למרות שחלק ניכר מדגמי הבישום של המותג הם בשמים בניחוחות יוניסקס אשר מתאימים לנשים ולגברים כאחד. המותג מביא יתרונות ייחודיים משלו המותאמים לעונת הקיץ הישראלי עם ניחוחות אשר פותחו באיחוד האמירויות ומעניקים מקום לתמציות בישום שנוצרו באמצעות שימוש בצמחיה המקומית ומהווים הצצה לתרבות ולניחוחות הים תיכוניים.

באל חרמין מציגים למעשה פיתוח ייחודי של ניחוח איכותי הנשען על המרכיבים הטובים ביותר ליצירת ארומה עוצמתית ושובת לב. ניחוח בשמי המותג מבוסס על ניגודיות, ניחוחות מרעננים אך אלגנטיים מאוד, בעלי נוכחות אך עדינים ולא "משתלטים" ומתאימים הן לשימוש יומיומי והן לאירועים מיוחדים. בין הרכיבים הייחודיים שיוצרים את ניחוחות הבישום המרכזיים של המותג ניתן למצוא שמנים אקזוטיים בניחוח המזרח הרחוק, תמציות פרחי ענבר, ניחוחות מתקתקים של סוכר וניחוח עשיר של וורדים. גם במקרה הזה, ממליצות לכן לאתר ולבחור את הדגם המועדף עבורכן מבין מבחר בשמי Al Haramain באתר של לילית >>

ורסאצ'ה המותג Versace אשר מוכר במרוץ השנים כמותג אופנה יוקרתי ומוביל לא נשאר מחוץ לעולם הטיפוח והבישום, ומביאה את האיכות, הנוכחות והעוצמה שלו גם לבקבוקי בושם אלגנטיים במיוחד. המותג האיטלקי מספק פתרון בישום וניחוח מושלם לקיץ באמצעות ריכוז תמציות טבעיות ועוצמתיות שמעניק ניחוח מרענן וממריץ המחבר בין נגיעות של הדרים לניחוח עצים ויערות, לצד חיבור לטבע ושמירה על ניחוח אלגנטי, נשי וחושני עם עמידות גבוהה במיוחד.

פראדה – מותג אופנה נחשב נוסף שבולט בשנים האחרונות על מדפי הפרפומריות והדיוטי פרי, בעיקר בעונת הקיץ, הוא מותג הבישום מבית פראדה. בבקבוק וורוד המשדר פנטזיה נעימה וריכוז של ניחוחות חושניים, בושם המותג Candy Prada הוא בושם שובה לב ומעורר עניין המציע ניחוח ייחודי ומתקתק, משלב מיצי פריחה וארומה של דבש טבעי, תוך סינתוז ייחודי היוצר עמידות גבוהה ושמירה על הניחוח הטבעי של הבושם גם לאחר מגע ממושך וארוך שעות עם הגוף וכנגד טמפרטורות גבוהות באופן חריג מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לימי קיץ חמים.

ניחוח זה משלב תווים פרחוניים עם נגיעה של הדרים, ויוצר ארומה מרעננת ומרוממת. אחד המאפיינים הבולטים של דגם זה הוא הרבגוניות שלו – בין אם אתם יוצאות למסיבת גן קיצית או לבילוי מזדמן, מדובר בבושם שמתאים לכל אירוע כאשר השילוב העדין של נגיעות פרחוניות, כמו יסמין וורד, מעניק לו נופך אלגנטי ונשי במיוחד.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים