פסח כבר כאן: כך תתאפרי באופן מושלם בערב החג

פסח כבר ממש מעבר לפינה, ארוחת החג המשפחתית העמוסה בכל טוב מתקרבת, ולצד תחושת התכונה והחגיגיות המרגשת שניתן למצוא סביבנו כמעט בכל מקום, בולטת במיוחד גם ההיערכות בכל הנוגע לתחום השופינג והסטייל, אם בקרב רשתות האופנה וחנויות הביגוד ואם בכל הנוגע לתכנון הלוק החגיגי והמושלם לארוחת הסדר מהשיער ועד לאיפור המיועד שאמור לשקף בעיקר סממנים של רעננות, התחדשות וזוהר טבעי.

בדיוק לשם כך, דאגנו לרכז עבורך כאן כמה וכמה סודות וטיפים חשובים לטובת איפור עמיד וזוהר בערב החג, עם המלצות מיוחדות עבור הדגשת תווי הפנים המחוטבים, טשטוש והסתרת פגמי העור הקלים במידת הצורך, ובעיקר לטובת הענקת מראה קורן, חם וחגיגי, שיישמר לאורך הערב כולו:

אז תשמרי על איפור מושלם לאורך כל ארוחת החג?

בתכנון האיפור המיועד לארוחת הסדר החגיגית חשוב לזכור כי מדובר באחת הארוחות המשפחתיות הארוכות בשנה עם ערב רב משתתפים הכולל לרוב גם נשיקות לחות, חיבוקים של ילדים ומבוגרים ולעתים צורך בשטיפה חוזרת של הפנים להתרעננות והפוגה קלה מההמולה המשפחתית וממשברים "דיפלומטיים" מסוכנים כאלו ואחרים סביב השולחן. כל אלה מחייבים באיפור שמלבד לוק מעורר קנאה, יבטיח עמידות בתנאים מורכבים ויחזור אתך הביתה באישון לילה מאוחר.

לשמירה על עמידות האיפור מומלץ להקפיד על יישום שכבת בסיס טובה שתבטיח היצמדות של האיפור לעור, שימוש בתכשירי איפור איכותיים בעלי עמידות מעולה לצד התזת ספריי שקוף ומרענן לקיבוע של האיפור ולהגנה עליו. ואם למרות כל הללו האיפור המושקע יסבול מדהייה קלה, מומלץ לשאת בתיק האישי תיק איפור קטן לצרכי חידוש והדגשה במהלך הערב על פי הצורך, עם פריטי האיפור הבאים:

1. מייק אפ ופריימר – השילוב בין מייק אפ בגוון המתאים לגוון העור הטבעי ושימוש בפריימר בטקסטורת זוהר פנינה, יעניק את הבסיס לכל לוק וסגנון איפור בשילוב מראה חי וטבעי מחד ואת אחידות העור והזוהר החגיגי. בבחירת המייק אפ ניתן לבחור גוון אחד יותר מן הגוון הטבעי והיום יומי, למראה שזוף ואביבי המתכתב עם מאפייני החג והעונה. חשוב למרוח את המייקאפ על גבי עור נקי למשעי ולאחר הזנתו בקרם לחות איכותי, באמצעות ספוגיות איפור רכות ובתנועות סיבוביות, להספגה מיטבית ולמראה אחיד, תוך יישום שכבה מעט יותר עבה באזורי ההבעה הנוטים לשבור את שכבת האיפור הדקיקה.

2. שפתון / ליפסטיק – מראה השפתיים מעניק את הלוק הנשי בדגש על חושניות, עוצמה ורכות, והכל במוצר אחד בגודל אצבע בלבד. ערב החג מצדיק התקשטות בגוון דומיננטי ובעל נוכחות, שחותם מראה חגיגי וייחודי, כאשר רצוי לתחום את השפתיים המאופרות בעיפרון תוחם דקיק שידגיש את מבנה השפתיים וגבולותיהן. מומלץ לשלב בין גוון אביבי בצבעים חמים, לליפגלוס עשיר בלחות ובברק טבעי. בבחירת דגם הליפסטיק או הליפגלוס, חשוב להקפיד על מוצר איכותי במרקם רך, שאינו דביק ואינו מותיר סימנים מיותרים על בגדים, מאכלים ודודות…

3. איפור עיניים – מראה העיניים שלנו מושפע במיוחד ממראה הריסים אשר באיפור נכון יוצרים מסגרת ומעטפת לעין, עם מראה מוארך, מודגש וחגיגי. מומלץ לעשות שימוש עם אייליינר טוש עמיד בצבע שחור ובמרקם ג'ל, המיועד להפרדה של הריסים זו מזו ולהדגשה של כל ריס, כמו גם להארכה טבעית, הרמה של הריסים ושיקוף טבעי לעיניים, וכן גם מילוי צבע כהה בגוון הטבעי התואם לשיער ולגווני העור.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים