עושים סיליקון כל הפרטים

סיליקון לחזה

חולמות להגדיל את החזה ולא יודעות באיזו שיטה לבחור? מלאו פרטיכן באתר וקבלו מידע חשוב ומקיף על סיליקון בחזה, פתרון מושלם להגדלת ועיצוב חזה נפול, בטוח ומבוצע על ידי מנתחים פלסטיים מן השורה האשונה בארץ ובמחירים ממש לא מנופחים!

לזקוף חזה בגאווה:
מראה חיצוני משפיע על הביטחון העצמי של רבות מאיתנו, ונשים בפרט, מחפשות כל הזמן דרכים למראה מטופח ואסתטי, אם באמצעות עזרים מלאכותיים, אם בחיפוש אחר פתרונות לשפר חלקים בגוף, איתן איננו חשות בנוח.

חזה קטן או נפול הוא אחת התופעות שמטרידות נשים רבות ולמרבה השמחה יש ברפואה הפלסטית היום פתרונות רבים להגדלת חזה ולעיצובו, הפופולארית שביניהן היא השתלת סיליקון.

הפיתוחים הרבים ברפואה הפלסטית הביאו את שתלי הסיליקון לחזה לרמת שלמות שאולי בעבר לא היתה כזו, והיום הפתרון הבטוח ואף הקל מבחינת הניתוח הוא שתלי סיליקון עשוי ג'לי צמיגי שאין בו סכנה של ממש והוא נוח גם לרופאים המנתחים והתוצאות פשוט מושלמות, ניתוח מהיר וקל, השתלים הם בגודל אותו בוחרת המטופלת בהתייעצות עם הרופא להשגת מרה החזה הרצוי לה והם מוחדרים אל מתחת לפני שטח השד ובעצם מעניקים נפח גדול יוותר לחזה, כאמור, לפי הגודל הרצוי.

אחרי לידה? לא אוהבת את מראה החזה שלך? חזה קטן? מלאי פרטייך באתר וקבלי את כל המידע הנחוץ לך על שתלי סיליקון בחזה והמלצות על רופאים מנתחים מעולים ומנוסים, מומחים בניתוחי חזה, עם ליווי אישי ובמחירים חסרי תקדים!

בחירות נכונות:
כל ניתוח שאינו עניין של נחיצות ונעשה מבחירה כמו למשל השתלת סיליקון בחזה, מצריך הכנת מעט שיעורי בית לפני כן. חשוב לוודא מי הרופא המנתח, הניסיון והמוניטין שלו בתחום ניתוחי חזה, רצוי מאד לקבל המלצות ממכרים ואפילו לקבל מעט מידע קודם עליו, אולי דרך רופא המשפחה או ממקורות אחרים.

חשוב להיפגש עימו טרם הניתוח ולצאת בהרגשה כי כל השאלות שלכן קיבלו מענה, שלא נותרה סוגיה אחת לא פתורה ולהבין ממנו צעד אחר צעד את התהליך כולו, החל מההכנות המוקדמות או הבדיקות, ועד לזמן התאוששות והחזרה הביתה.

חשוב שתרגישו בטחון מלא ברופא המנתח ובצוות הרפואי כולו ושתהיי מודעת למשמעויות ולתוצאות התהליך.

אם אתן חושבות על שתלי סיליקון בחזה, מומלץ מאד למלא פרטיכן בטופס המקוון ולקבל עוד מידע חשוב והמלצות על מנתחים פלסטיים מובחרים אותם בדקנו, עם נסיון מקצועי רב, מיומנות ושימת לב מרובה ואף במחירים הוגנים!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים