הרמה לחזה שיהיה יפה!

הרמה לחזה

האם גם החזה שלך ספג נפילה בעקבות כוח הכבידה, שינויים במשקל או הריונות? האם את רוצה להחזיר לחזה שלך את המראה הצעיר, המוצק והזקוף? בואי לקרוא מה כולל התהליך ובקרוב תוכלי לשוב וליהנות מחזה נפלא.

באתר שלנו תוכלי לגלות על תהליכים שונים ומגוונים שמטרתם לעצב את גופך ולהחזיר לו את התכונות אשר אבדו לו עם הזמן. היום את לא צריכה להתפשר ולוותר על הביטחון העצמי והגאווה הנובעת מהידיעה שאת נראית מצוין.

מעוניינת לשמוע על מבצעים וטיפולים להרמת חזה? פני אלינו! אנחנו נשמח להציע לך את המרפאות המובילות בתחום, לספר לך על מבצעים והכל ללא כל התחייבות ובקליק אחד!

נשים רבות מתאכזבות לגלות שהחזה הנפלא שהיה להן, נכנע לנסיבות החיים השונות ומתחיל לצנוח ולהתרוקן. היום את לא חייבת לקבל את המצב ולהשלים איתו. הרמת חזה הוא תהליך פשוט ומהיר אשר בסופו תוכלי לשוב וליהנות מחזה צעיר ורענן.

אם גם את נמנית בין הנשים אשר מוצאות את עצמן לא מרוצות מהשפעת תהליכי החיים על החזה שלהן ואת שוקלת אפשרות של הרמת החזה את בהחלט במקום הנכון. אנחנו כאן כדי לתת לך מידע על האפשרויות העומדות בפנייך ומה הן כוללות.

בזרגון המקצועי הרמת החזה נקראת מסטופקסיה. מדובר על הליך כירורגי שמטרתו להרים ולעצב חזה נפול. ההליך יכול לכלול הסרת עודפי עור, מיקום מחדש של הפיטמה ואפילו הקטנת גודל העטרה (העיגול הכהה יותר סביב הפיטמה). לאחר התהליך תוכלי ליהנות מחזה מעוצב שנראה נהדר.

נשים רבות בוחרות לשלב את הליך הרמת חזה עם הליך של הגדלת חזה במקרים שהחזה המקורי התרוקן השלמת המראה בעזרת שתלי סיליקון תעניק לו את המראה הסופי הרצוי. המטרה היא לגרום לכל חזה להגיע לתוצאה האפשרית הטובה ביותר.

לפני שנכנסים לחדר הניתוחים – תלוי בגיל או בהיסטוריה רפואית יתכן שתצטרכי לעבור בדיקת ממוגרפיה. מבעוד מודע תקבלי הוראות מדויקות בדבר אכילה, שתי ונטילת תרופות לפני הניתוח. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית או מקומית תלוי המקרה והוא אורך בין שעה עד שלוש שעות .

לאחר הניתוח – עוד באותו יום תשוחררי מבית החולים ותקבלי הוראות מדויקות מהרופא מה מותר ומה אסור. באופן כללי אל תתכנני לשוב לעבודה בשבוע הקרוב ובמשך חודש הימנעי ממאמץ גופני, יחסי מין לא מומלצים השבוע הראשון. מלבד זאת ההחלמה די פשוטה.

יש לך שאלות נוספות על תהליך הטיפול? רוצה לשמוע עוד על טיפולים נוספים שיאפשרו לך להרגיש נפלא עם עצמך? המשיכי לקרוא את המדריכים הבאים, הם יעזרו לשפוך אור על התהליכים והפרוצדורות השונות כך שתוכלי להיכנס לתהליך בעיניים פקוחות.

לקבלת ייעוץ מותאם אישית, מחירים והמלצות על מרפאות בתחום ניתוחי הרמת חזה פני אלינו עוד היום ואנחנו נחזור אליך עם כל הפרטים ללא כל התחייבות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים