ניתוח להקטנת חזה: מומלץ?

ניתוח להקטנת חזה

מאסת בכאבי הגב הנובעים מהחזה הגדול שלך? רוצה להנות ממבחר גדול של חזיות סקסיות בלי הצורך לפנות לחנויות מיוחדות? בואי לגלות במה כרוך ניתוח הקטנת חזה אשר יכול להעניק לך את איכות החיים שלה את כה מייחלת.

החזה של אישה הוא מקור גאווה, ביטחון וסמל למיניותה. אם את מעוניינת לבצע שיפורים בתחום הזה כדי להרגיש מרוצה בחלקך בואי לקרוא את המדריכים השונים באתר שלנו. כאן תוכלי למצוא מידע מגוון על ניתוחים פלסטיים, תהליכים אסתטיים ושינויים קוסמטיים.

כל הפרטים בקליק אחד- ייעוץ, המלצות ומחירים, צרו עימנו קשר בטופס הבא ותוכלו ליהנות מכל הפרטים ללא כל התחייבות!

ניתוחי הקטנת חזה הם הרבה פחות מבוקשים מניתוחי חזה אחרים. יחד עם זאת התוצאות של ניתוחים אלה מובילות לשביעות רצון גבוהה ביותר בקרב המטופלות. אין לזלזל בחוסר הנוחות והכאבים הנגרמים מסחיבת משקל כבד בחזית הגוף. חזה גדול מגביל תנועה, פוגם ביציבה ולעיתים נראה מגושם וגם מגביל את אפשרויות הלבוש.

ניתוח להקטנת חזה, הנקרא גם ממופלסטיק,ה הוא לאו דווקא ניתוח אסתטי יש נשים שעבורם ניתוח זה נעשה בעקבות מטרות רפואיות. אם גם את סובלת מהתופעות הנילוות מחזה גדול ואת רוצה לשנות את המצב, בעזרת התהליך, תוכלי להנות מחזה קטן יותר, מעוצב, בגודל פרופורציונלי לשאר גופך ותוכלי להפרד מחוסר הנוחות והכאבים.

היום יש דרכים חדשות ומשופרות להשלמת התהליך של הקטנת החזה. הרופא המטפל יבחר בין השיטות השונות את הדרך היעילה והטובה ביותר עבור השגת התוצאות, עם מינימום צלקות בהתאם למקרה הפרטני שלך.

הכנות לניתוח – מלבד דיון על הציפיות מהתוצאה תקבלי מהרופא המנתח ההוראות השונות בדבר אכילה ושתיה לפני הניתוח ובמקרים מסויימים תתבקשי לבצע בדיקות שונות. כדאי שתדאגי שיהיה איתך מישהו שליווה אותך הביתה בתום ההליך.

במהלך בניתוח – בדומה לניתוחי חזה אחרים יש מספר שיטות בהם ניתן להשתמש, לכל אחת מותאמת השיטה היעילה ביותר עבורה. הניתוח יכול לכלול הסרת שומן, הסרת רקמות עור, הקטנת גודל העטרה ושאר פעולות שיובילו להקטנתו של השד. התהליך אורך כשעתיים לערך ולאחר מספר שעות תשוחררי לביתך.

תהליך ההחלמה – תחבושות וחזייה מיוחדת יולבשו עלייך. לאחר מספר ימים התחבושות יוסרו אך החזיה תצטרך להישאר עלייך מספר שבועות. כאבים בעיקר בעקבות תנועה נפוצים בימים הראשונים וחוסר הנוחות יכול להמשך לתקופה של שבוע או יותר.

מחפשת מידע נוסף? לא כל שאלותיך מצאו מענה? רוצה לבדוק אפשרויות אסתטיות נוספות? המשיכי לשוטט באתר, כל מה שתרצי לדעת נמצא פה בין הדפים השונים. מידע זה כוח, אל תעשי החלטות עד שתהיי בטוחה שכל המידע נמצא בידייך.

לקבלת ייעוץ מותאם אישית מהמרפאות המובילות בתחום יחד עם מחירים והטבות מלאו את הפרטים בטופס הבא, השירות אינו כרוך בתשלום או בהתחייבות!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים