ניתוח להגדלת חזה – מה צריך לדעת?

ניתוח להגדלת חזה

האם תמיד הרגשת שחזה גדול יכול להיות התגשמות כל משאלותייך? לא התברכת בחזה גדול ושופע ואת רוצה לשנות את המצב? שוקלת לבצע ניתוח הגדלת חזה? כאן תוכלי לברר את כל מה שאת צריכה לדעת.

אם הסתכלת במראה לאחרונה והרגשת שאת מוכנה לשינוי? באתר שלנו תוכלי לאתר מידע על טיפולים אסתטיים שונים שיעזרו לך להשיג את הגיזרה שתמיד רצית! בין האפשרויות השונות קיים גם ניתוח הגדלת חזה. בואי לשמוע על התהליך ומה הוא כולל.

הגדלת חזה? בבקשה! מלאו את הטופס המצורף כאן באתר ותוכלו לקבל עוד היום את כל הפרטים, המחירים וההמלצות שאתם צריכים בכדי לקבל חזה מושלם במחיר נהדר!

אחד הניתוחים האסתטיים המבוקשים והפופולריים ביותר הוא ניתוח הגדלת חזה. נשים רבות אשר מרגישות שהחזה שלהן לא בפרופורציה נכונה לשאר גופן בוחרות באופציה זו כדי להעניק לעצמן מה שהן מרגישות שהיה מגיע להן מלכתחילה.

ניתוח הגדלת חזה יכול לשרת נשים בגילאים שונים ונסיבות שונות בין אם הן מעוניינות להגדיל חזה שמעולם לא גדל למימדים מרשימים, בין את החזה התרוקן במהלך השנים או בין אם החזה מתאפיין בחוסר סימטריה. בחורות מתחת לגיל 17 יאלצו להתאזר בסבלנות כיוון שגופן לא סיים את תהליך הגדילה הטבעי שלו ולכן לא מומלץ לבצע את הניתוח בגיל כה צעיר.

לפני הניתוח – בפגישת הייעוץ הרופא המנתח יבדוק את השד, מיקום הפיטמה, עובי העור ועד פרמטרים שונים אשר יעזרו לו לקבוע איזה שיטת ניתוח ואיזה שתל יעניקו את התוצאות האופטימליות עבור החזה הספציפי שלך. תוכלו לדון בציפיותיך מהתוצאות ויותאם לך גודל שתל המתאים לגופך ושיענה על דרישותיך. יש לקחת בחשבון שיש דבר כזה חזה גדול מדי.

בזמן הניתוח – קיימות שיטות שונות לביצוע הניתוח וההחלטה באיזה שיטה תתבצע מושפעת מהמקרה הספציפי של החזה שלך, בדרך כלל אפשרויות הכנסת השתל הן דרך בית השחי, היקף הפיטמה או הקפל התת שדי. הניתוח נעשה בהרדמה כללית או מקומית עם טשטוש עמוק תלוי במקרה. בתום חצי שעה עד שעה הכל יסתיים וכעבור מספר שעות תשוחררי לביתך.

לאחר הניתוח – יש הבדלים בהחלמה הנובעים מהשיטות השונות לביצוע התהליך. הכל מקרה בימים הראשונים תצפי לתחושת אי נוחות באזור ורגישות בפטמות. בשבועות הראשונים תצטרכי ללבוש חזיה מיוחדת. התוצאה הסופית תתגלה רק לאחר כ-6 שבועות מהניתוח, עד אז החזה נפוח. בעזרת טיפול, הצלקת אמורה להעלם כעבור שנה.

יש שאלות נוספות שאת מחפשת עליהן תשובה? רוצה לקרוא עוד על ניתוח להגדלת חזה או פרוצדורות נוספות שיסיעו לך להרגיש ביטחון וגאווה בגופך? המשיכי לקרוא את התכנים השונים באתר כל מה שתצטרכי לדעת מחכה לך כאן.

רוצה להתייעץ? רוצה למצוא מרפאות מומלצות ולשמוע על מחירים ותנאי תשלום נוחים? כל הפרטים מחכים לך בטופס הבא, השירות באתר אינו כרוך בתשלום או התחייבות- כדאי לנסות!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים