לא רק בגד ים: פרטי הלבוש שישלימו לך את לוק הריזורט בחופשה

בגד ים לחופשה

יולי-אוגוסט אמנם מאחורינו אבל ספטמבר עדיין כאן ואיתו האקלים הישראלי החם שלא בדיוק ממהר לעזוב אותנו ומשרה על מרביתנו תחושת חופש מתמשכת, בייחוד שחגי תשרי מביאים עימם עוד כמה ימי חופשה שיאפשרו לכולנו להמשיך את הבילוי האהוב בחופי הים ובבריכות הצוננות.

בגד ים – לא רק פריט לבוש

אז כן, בגד הים הוא כמובן פריט בייסיק עבור כל אחת ומלבד המענה הפונקציונלי שהוא מספק לנו בשהייה בחוף הים, בבריכה או במסגרת בילוי מפנק בחופשה, הוא מספק גם אמירה עיצובית המאפשרת שילוב של יצירתיות, צבעים נועזים וחשיפה חלקי גוף שאינם חלק מן הפריטים הרגילים שלנו במלתחה הקבועה.

אך בשנים האחרונות, בגדי הים לא נותרים בודדים במחלקות ביגוד החוף והקיץ, כאשר אנחנו רואים עוד ועוד פריטים אופנתיים משלימים לטובת אאוטפיט באווירת נופש – הנה סקירה קצרה כל הפריטים הבולטים והמובילים שכדאי לך להכיר לטובת לוק ריזורט מלא בסטייל:

שמלות חוף

שמלות קלילות במיוחד מבדים דקיקים ורכים, הניתנות להלבשה ולהסרה בקלות, ומשמשות כפריט לבוש מעל בגד הים, אולם גם מאפשרות לו הצצה וחשיפה בסטייל. שמלות אלו מגיעות לרוב בגזרה רופפת הנחה על הגוף בקלילות ובנוחות, עמידות לכתמי מים ולהכתמה כתוצאה מאמצעי מיגון מפני השמש.

בקולקציות הקיץ האחרונות בולטות במיוחד שמלות החוף הארוכות, בגוונים חמים דוגמת צהוב, אדום, כתום, סגול ודומיהם, וכן גם שמלות רשת שקופות המיועדות להשתלב היטב עם בגד הים הלוהט המצוי תחת השמלה.

חצאיות חוף

חצאיות שיקיות במגוון גזרות היוצרות סגנונות עיצוב מחמיאים. חצאיות החוף הארוכות יותר מתאימות במיוחד ללוק המשלב חצאית מחמיאה לגוף המשתרכת עד לקרסול, עם חלק עליון של בגד ים וללא בגד עליון נוסף. חצאיות אלו מתאימות לבעלות אגן רחב, מבנה ירכיים רחבות וחלק עליון צר יותר.

חצאיות החוף הקצרות מגיעות לרוב בסגנון חצאיות טניס היוצרות מראה צעיר ומשתלבות לרוב עם חלק עליון בסגנון סטרפלס, גופיה או קימונו דקיק. אנחנו התאהבנו הקיץ (ובהחלט ממליצות לך להציץ בקולקציה) בכמה דגמים של חצאיות קצרות ויפות מבית "סיסטרז".

קימונו

הזכרנו קימונו דקיק, אז פריט הלבוש המעניין הזה מוכר לרובנו בעיקר מהתרבות היפנית אבל השראתו הטרנדית הגיעה והתרחבה מאוד בשנים האחרונות בחופי ישראל. מדובר בבגד קליל במיוחד המתלבש על החלק העליון של הגוף וזורם מטה, עד לאזור האגן.

הקימונו עשוי לרוב מבד שקוף יחסית ובקיץ הזה בולט בעיקר בגוונים בהירים דוגמת לבן-תכלת, זהב או ורוד בהיר. הקימונו הקיצי לרוב אינו כולל שרוולים ומכסה ברכות את אזור הכתפיים תוך נינוחות מרבית ואפשרות לתנועה חופשית.

פריאו

הפריאו הוא למעשה פריט בד המיועד למעטפת של החלק התחתון בגוף ולקשירה סביבו. דגמי הפריאו מציגים לרוב ססגוניות בולטת עם מגוון דוגמאות והדפסים, ניתנים לקשירה מתחת או מעל המותן ולקביעת אורך הבד והיקף הכיסוי שהוא מספק. מדובר בפריט אופנה שיקי למתקדמות בלבד, ודורש מיומנות מסוימת בהתאמה ובקשירה לגוף.

סרונג

הסרונג הוא למעשה גרסה נוחה יותר של הפריאו, כאשר גם הוא נחשב לפריט ססגוני וצבעוני, ומאפשר מעטפת דינמית לחלק הגוף התחתון, כאשר חלקו העליון כולל גומי המאפשר ללבוש את הסרונג בדומה לחצאית ולאחר מכן לשלוט באורך, בצמידות הבד לגוף, בפתיחה ובסגירה של הבד היוצרת פתח לאורכו ובמגוון אפשרויות התאמה נוספות לבחירתך.

וכמובן נעליים

איך אפשר לסיים בלי להזכיר את הפריט החשוב לכל אישה, נעליים כמובן. בכל הקשור לנעלי קיץ, הקולקציות, הדוגמאות, האפשרויות והשילובים הם כמעט בלתי נגמרים החל מכפכפים, סנדלים פתוחות, נעלי אצבע ולמעשה כל נעל שתאפשר שילוב של מספיק אוורור נעים לרגל לצד סטייל אישי והתאמה ללוק הכולל שבחרת. גם כאן אנחנו בהחלט ממליצות לך להציץ בקולקציית נעלי הקיץ לנשים של SEESTARZ, לחצי כאן >>

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים